MŮJ PRVNÍ A POSLENÍ Baafx V ODS NÁTĚRU.

05.08.2019

Koncem Července mě napadlo postavit přípojný vůz Baafx. To sjem ještě nevěděl jak moc se to protáhne. Začal jsem očištěním dílků. A slepením karoserie.

Napatlal jsem interiér štětcem a pokračoval.

Jelikož jsem neměl k dispozici modrou a bílou ve spreji, musel jsem to natřít štětcem.   A tak začala řada problémů...

Ale lak byl tak strašný, že jsem ho odstranil nožem na papír, aniž by v něm byly velké rýhy. Ataky jsem si myslel, když natřu výlisek oken černou, tak že to bude vypadat jako guma okolo oken. Ale ukázalo se to, jako chyba, protože pak se nevejde do bočnice.

A po druhém pokusu o lak, jsem dále pokračoval. A ten se už povedl lépe, ale pořád je to hrůza.

Závěrem: přípojná v tomhle laku v letech 93-95 nejspíše nikdy nejezdil. A tato stavba byla jen pokus, který nevyšel. Další přípojňáky budou jen v unifikovaném nátěru.

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky