MODERNIZACE HEKTORA BTTB
Lokomotivy T435.0 (dnes 720) velkou částí přispěly k motorizaci lokomotivního parku ČSD. Výroba probíhala v letech 1958-62 v ČKD Praha v počtu 287 kusů.
Lokomotiva je od firmy bttb v analogovém provedení(žádné jiné nebyly).
Modernizace bude spočívat v dosazení detailů firmy hekttor a motoru Mashima MHK-1020D a setrvačníku. Dekodéru zimo. Jako předloha posloužil hektor 720.141.






Technické údaje řady 720
Uspořádání pojezdu : Bo´ Bo´
Přenos výkonu : elektrický stejnosměrný
Typ motoru : ČKD K 6 S 310 DR
Výkon motoru : 552 kW/1 / 589 kW/2
Jmenovité otáčky motoru : 750 ot./min.
Maximální rychlost : 60 1 km/h / 80 2 km/h
Trvalá tažná síla : 102 kN
Maximální tažná síla : 160 kN
Hmotnost : 61 t
Délka : 12560 1 mm / 12440 3 mm
Výška lokomotivy : 4280 mm
Šířka lokomotivy : 2900 mm
Průměr dvojkolí : 1000 mm
Rozvor podvozku : 2400 mm
Vzdálenost otočných čepů : 6300 mm
Objem nádrže : 2400 1 litrů / 1400 3 litrů
Minimální poloměr oblouku : 70 m
Počet vyrobených kusů celkem : 287
z toho : ČSD - 1435 mm : 145
ČSD - 1524 mm : 5
průmysl ČSR : 83
export : 54
Poznámky :
1 - sériové lokomotivy
2 - stroj 720 087-6
3 - prototypy T435.001 a T435.002
11.12.2018
Začalo odstrojování. Z lokomotivy jsem vyndal- motor, nárazníky.
Do karoserie jsem vyvrtal díry na světla 1.85mm a asi 1.5mm.
Vrtal jsem takzvanou "versatilkou" a tam kam se dává tuha jsem dal vrtáček.
Samotné vrtání probíhalo hrozně pomalu, protože plast ze kterého je karoserie je tvrdá a trvalo to asi hodinu.
Osu z ozubeným kolečkem, která vede od motoru zkrátím a nalepím na ni unašeče, ale to ještě nějakou chvíli potrvá.

Motor venku.

Z pár minut z hektora zbyl jen odstrojený rám.


Docela kvalitní popisy.


26.2.2019
Motor je tady. Nejdříve mě překvapily rozměry.

Ale rozměry jsou dobré. Nejdříve je třeba předělat držák původního motoru upravit. Pak přilepit dva kousky plastu na prodloužení držáku.

Pak vyplnit vzniklou díru a čekat než se našetří na další díly.
