STAVBA LOKOMOTIVY 181.063

23.01.2019

Na model bazaru se mi podařilo sehnat odlitek šestikoláka za rozumnou cenu. Model bude na mosazném pojezdu TT-železnice bez zvuku.

Tyto lokomotivy byly původně konstruované pro těžkou rychlíkovou službu.

Poté byly přehodnoceny výsledky zkoušek a ukázalo se že se více hodí pro nákladní vozbu. Několik lokomotiv se dochovalo v provozu do současnosti, nemalé množství bylo doprodáno do Polska.

ŠKODA Plzeň 1961-1962

Technické údaje řady 181

Uspořádání pojezdu : Co´ Co´

Regulace : odporová

Napájecí soustava : 3000 V ss

Trvalý výkon : 2610 1 kW / 2790 2 kW

Maximální tažná síla : 345 kN

Maximální rychlost : 90 km/h

Hmotnost : 124,2 t

Délka přes nárazníky : 18800 mm

Výška se staženými sběrači : 4650 mm

Šířka lokomotivy : 2950 mm

Průměr dvojkolí : 1250 mm

Rozvor podvozku : 4800 mm

Vzdálenost otočných čepů : 9400 mm

Minimální poloměr oblouku : 125 m

Počet vyrobených kusů : 150

Poznámky :

1 - stroje čísel 001 až 079

2 - stroje čísel 080 až 150

15.2.2019

Odlitek dorazil. Následovalo začištění pluhů.

Vzhledem k tomu, že odlitky dorazily nedávno ještě není začištěn.

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky