STAVBA MOTOROVÉHO VOZU ŘADY 820.030

16.02.2019

Po několika měsících je zpět stavba motorového vozu řady 820. Když jsem před několika měsíci koupil stavebnici M242 v domnění, že jde o řadu 820,nemyslel jsem, že ho někdy postavím. Až do doby, kdy jsem na model bazaru sehnal odlitek. Model bude zvukoví s jedním hnacím podvozkem, jako ve skutečnosti. Také bude doplněn o leptané bočnice a interiér od MM.


Motorové vozy byly vyvinuty v padesátých letech minulého století, jako náhrada již zastaralých motorových vozů řady M131.1. Vyrobeny měly být dvě verze, s mechanickým a hydrodynamickým přenosem výkonu. Ale z důvodu opoždění výroby mechanické převodovky RRP6 se verze s mechanickým přenosem výkonu nevyrobila.

Vagonka Studénka 1959-1964

Technické údaje řady 820

Uspořádání pojezdu : 2´ B´

Přenos výkonu : hydrodynamický

Typ motoru : TATRA T 930-4

Výkon motoru : 206 kW

Maximální tažná síla : 40 kN

Maximální rychlost : 70 km/h

Hmotnost : 31,6 t

Délka přes nárazníky : 18500 mm

Výška motorového vozu : 3780 mm

Šířka vozu : 3003 mm

Průměr dvojkolí : 880 mm

Rozvor podvozku : 2300 mm

Vzdálenost otočných čepů : 12630 mm

Objem palivové nádrže : 500 litrů

Počet míst k sezení : 56

Počet míst k stání : 46

Minimální poloměr oblouku : 120 m

Počet vyrobených kusů : 122

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky