KOTELNA S INTERIÉREM

27.11.2018
K vytápění depa bude sloužit kotelna, jelikož jsem nechtěl jen osvětlenou krabici, rozhodl jsem se v ní vytvořit interiér. Uvnitř bude jednoduchý válcový parní kotel, který bude obezděn šamotovými cihlami. Stěny mají sílu tři milimetry, kotelna se bude nacházet ve stádiu opravy a tak armatura nebude zcela kompletní. Stavba bude osvětlená.

Předloha.

Objekt kotelny o rozměrech 120x60mm.

4.3.2019

Po dlouhé době se našel čas na pokračování stavby. Původně jsem myslel, že bude vedle kotle malá uhelná skládka, pak se ale ukázalo, že se tam nevejde.

Na podlaze budou panely, jakože kryty šachty pro potrubí.

Pak spodek vypatinovat a přilepit trubky.

Jedno potrubí silnější, protože je na páru a je izolované. Dále doplněny úchyty zábradlí. Bude samozřejmě žluté.

Potrubí na vodu s manometry a ventily.

Kotel hotov, ještě zbývají schůdky a na závěr stříknout matným lakem.

A potom ještě její "obal".


8.3.2018

Kotelna je ke včerejšímu datu téměř hotova. Stěnu jsou síly tři milimetry a také samozřejmě komín, ten jsem postavil výšky 180mm, ale nic ve srovnání s komínem v již zbourané ostravské aglomeraci ten by měl v TT 840mm.

Původně jsem chtěl koupit stavebnice komína od firmy resinové modely, ale to by trvalo moc dlouho, navíc, když už jsem měl tenhle. Z nějakého podivného důvodu jsem nevyfotil stěny, před složením a tak jen v krátkosti. Stěny s kartonu půl mm na vnější obal, mezi to okna a karton asi 2,5mm. Vnitřní stěny natřeny šedou a vypatinovány tuhou z šedé tužky.(Protože jsem v tu chvíly neměl černou.) Okna jsou vyřezány ze silnějšího kancelářského papíru a zaskleny kousky fólie, které mám hrozný nedostatek. Pak ještě budou vrata, samozřejmě s výztuhami. Střechu jsem chtěl původně vysouvací, ale protože se mi to nechtělo přilepit, tak bude vyklápěcí.

Ještě nahodit, nalepit lepenku na střechu a pár pracantů dovnitř a osvětlení a bude to.


31.3.2019

Kotelna hotova...skoro. Nahozeno, natřeno mnoha vrstvami, protože byla furt moc tmavá. Byly doplněny dveře a kolejnička nad vrata. Odklápěcí střecha nebude odklápěcí z důvodu moc velkého prosvítání světla.

Časem bude doplněno nějaké osvětlení, možná také stůl, plechové skříně a figurky.

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky